misabellC Tour (^.^=)

free counters

lunedì 16 giugno 2008

Only you By Zeppa (~.~§)










Only you








Only You The Platters





Only you can make this world seem right




Only you can make the darkness bright




Only you and you alone




can thrill me like you do




and fill my heart with love for only you
Only you can make this change in me




for it's true, you are my destiny




When you hold my hand




I understand the magic that you do




You're my dream come true




my one and only you
Only you can make this change in me




for it's true, you are my destiny




When you hold my hand




I understand the magic that you do




You're my dream come true




my one and only you
One and only you






Somente Você




The Platters
Somente você consegue fazer este mundo parecer correto,




Somente você consegue fazer a escuridão [ficar] clara.




Somente você e você sozinha




Consegue me emocionar como você faz,




E preencher meu coração com amor somente por você.
Somente você consegue causar esta mudança em mim,




Porque é verdade, você é meu destino.




Quando você segura minha mão




Eu compreendo a mágica que você faz.




Você é meu sonho realizado,




Primeira e única, você.
Somente você consegue causar esta mudança em mim,




Porque é verdade, você é meu destino.




Quando você segura minha mão




Eu compreendo a mágica que você faz.




Você é meu sonho realizado,




Minha primeira e única, você.
Primeira e única, você....










Solo tu



Puoi far felice il cuor



Solo tu



Puoi darmi un po` d'amor



Solo tu soltanto tu



Puoi dirmi baciami



E dimm'anchor' perche



Soltanto tu



Solo tu



Puoi rendermi cosi



Perche` d'amor tu mi farai morir



Quando son con te



Capisco che la vita mia sei tu



Sogno realta, l'amor



Sei solo tu



When you hold my hand



I understand the magic that you do



Your my dream come true



My one and only you


Solamente tu puedes hacer todo este mundo asi desencillo.

Solamente tu

puedes hacer a la oscuridad brillar.

Solamente tu y tu soledad puede asustarme

como a ti y lleno mi corazon con amor para ti solamente.
Solamente tu puedes hacer que esto cambie en mi

pero es verdad tu eres mi destino.

cuando tu sostienes mi mano yo entiendo la magia que tienes.

Tu eres mi sueño hecho realidad,

SOLOS TU Y YO
[ Find more Lyrics at www.mp3lyrics.org/iiq ]




Nessun commento: